Blog
Bądź zawsze na bieżąco z poradami i artykułami na temat wellbeingu Twoich pracowników!


Jak być asertywnym w pracy?
Poniższy artykuł stanowi dobry poradnik dla osób, które mają problem z odmawianiem. Szczególnie interesujący może okazać się dla osób z działu HR — artykuł podsuwa


Problemy z koncentracją w pracy
Zbyt duża ilość rozpraszaczy, powiadomień, wciąż niekończąca się ilość zadań i hałas wywoływany przez współpracowników to tylko kilka z wielu czynników, które mogą powodować problemy


Stres w nowej pracy – jak go uniknąć?
Nowe miejsce, nowe osoby, nowe obowiązki i procesy.. w nowej pracy wszystko wydaje się być nowe i niepokojące. To całkowicie normalne, że stresujesz się przed


Multitasking — jak sobie poradzić na wielozadaniowym stanowisku pracy?
Multitasking to umiejętność, która pożądana jest przez znaczną część pracowników. Myślą oni, że jest to zdolność, która ma duże znaczenie dla pracodawców. Robienie paru rzeczy


Jak radzić sobie ze stresem w pracy?
Praca stanowi ogromną część ludzkiego życia. Mimo iż, praca dla niektórych może być pasją, w dalszym ciągu może zdarzyć się, że odczuwalny jest paraliżujący stres


Zdrowe relacje w pracy – klucz do sukcesu zespołu
Zdrowe relacje w pracy – klucz do sukcesu zespołu W dzisiejszych czasach większość z nas spędza w pracy dużo godzin. Dlatego tak ważne jest, aby


Jak budować zdrowe relacje w miejscu pracy?
Jak budować zdrowe relacje w miejscu pracy? W dzisiejszych czasach, zdrowe relacje w miejscu pracy są kluczowe dla zadowolenia pracowników i osiągnięcia sukcesu biznesowego. W


Zespół cieśni nadgarstka, a praca biurowa
W dzisiejszych czasach coraz więcej osób wykonuje pracę biurową, która wymaga wielogodzinnego siedzenia przed komputerem. Dużej części społeczeństwa, taka forma wydaje się jako bardzo komfortowa.


Bolące oczy od komputera?
Bolące oczy od komputera? Zrób przerwę na ćwiczenia W dzisiejszych czasach komputery i urządzenia mobilne są nieodłącznym elementem naszego życia. Każdy z nas korzysta z


Nowoczesne benefity pracownicze- czy są skuteczne?
Zadowolenie pracowników ze zrealizowanych zadań i motywacja do ich wykonywania to jedna z najbardziej pożądanych cech dla pracodawców. Niewątpliwie trzeba przyznać, że pracownik ma nie


Leadership – czym jest i jakie ma znaczenie w przedsiębiorstwie?
W każdym przedsiębiorstwie obecne są osoby, które odpowiedzialne są za przywództwo i za dowodzenie procesami, projektami, tak aby firma mogła sprawnie funkcjonować. Liderzy budują swoje


Co to jest Life Coaching?
Na rynku możemy znaleźć coraz to nowsze i ciekawsze usługi, które mają zaspokoić potrzeby potencjalnych klientów. Jedni szukają rozwiązań dla problemów związanych z odżywianiem, korzystając


Co to jest Quiet Quitting i jak może wpłynąć na rynek pracy?
,,Praca nie jest najważniejsza!” – takie komunikaty można usłyszeć coraz częściej wśród młodego pokolenia. Młodzi ludzie dochodzą do wniosku, że ciężka praca nie zawsze popłaca


Benefity dla pracowników
— jak zachęcić zespół do korzystania z nich?
Dbanie o dobrostan pracowników jest inwestycją w rozwój organizacji. Zespół, który otrzymuje wsparcie w pokonywaniu swoich własnych wyzwań — jest produktywniejszy i efektywniejszy. Pożądane przez


Metody rozwiązywania problemów w organizacji z wykorzystaniem programów wellbeing
Problemy to powszechne zjawisko, z którym musi zmagać się każdy z nas, czy to w pracy, czy też w życiu prywatnym. Jest to sytuacja, której


Zdrowie pracowników
Zdrowie pracowników – jak skutecznie o nie dbać, czemu zdrowie pracowników powinno być dla firmy priorytetem Świat stale się zmienia, a wraz z nim zmieniają


Zasady zdrowego stylu życia
Zdrowy tryb życia to pojęcie, które zyskało na popularności w ostatnich czasach. Lecz czym tak naprawdę ono jest? Definicja „zdrowia” jest rozumiana szerzej niż brak


Co to jest employer branding?
Co to jest employer branding? Jak go poprawić dzięki wdrożeniu działań wellbeing? Employer branding szerokie działania firmykreowanie wizerunku pożądanego pracodawcy pozytywnego wizerunku firmy partnerów biznesowych


Czym jest kultura organizacyjna firmy? Jak o nią dbać?
Zazwyczaj typy kultury organizacyjnej są kojarzone z owocowymi czwartkami, z kartą sportową i z dobrą atmosferą w pracy. Jednakże kultura organizacyjna firmy to coś więcej.


Wypalenie zawodowe
Wypalenie zawodowe — przyczyny, objawy, etapy, jak zapobiegać? O wypaleniu zawodowym mówi i słyszy się coraz częściej. Stan ten można zauważyć, gdy praca, zamiast


Palenie papierosów, a nasze zdrowie
Palenie papierosów, a nasze zdrowie Palenie papierosów jest coraz to bardziej popularnym nałogiem, z którym zmaga się spora część społeczeństwa. Statystyki stale rosną. Szacuje się


Skutki siedzącego trybu życia
Siedzący tryb życia to bez wątpienia zmora dzisiejszych czasów. Coraz więcej osób ma pracę biurową, przed ekranem komputera, w której spędza znaczną część swojego dnia.


Czynniki wpływające na efektywność pracy
Czynniki wpływające na efektywność pracy Każdy z nas chciałby, aby jego praca miała sens i była postrzegana przez innych pracowników i przełożonych jako wartościowa sama


Nowy rok, stary ja- jak dobrze zacząć nowy rok i skutecznie zbudować nowe nawyki
Wielokrotnie próbowałeś wprowadzić nowy nawyk od początku roku i… poległeś, bo rzeczywistość pokonała Cię, nim skończył się pierwszy miesiąc? A gdyby tak spróbować inaczej? Prawdziwa,


Okres świąteczny — jak wykorzystać czas świąt do poprawy relacji z bliskimi.
Okres świąteczny- jak wykorzystać czas świąt do poprawy relacji z bliskimi Święta to piękny rodzinny czas, który można spędzić w miłej atmosferze. Jednakże często święta


Ćwiczenia a praca biurowa – zdrowy kręgosłup w pracy
Ćwiczenia a praca biurowa – zdrowy kręgosłup w pracy Każdy z nas spędza wiele godzin dziennie w siedzącym trybie pracy- czy to w pracy, czy


Nadwaga — jakie są jej przyczyny i jak z nią walczyć?
Nadwaga jest typowym zjawiskiem, występującym wśród populacji krajów rozwijających się oraz rozwiniętych. Na świecie liczba osób z nadwagą stale się powiększa, dotycząc przeciętnie połowy badanych


Co wpływa na Twoją produktywność?
Pojęcie ,,produktywność” często rozumiane jest jako ,,robienie dużej ilości rzeczy”. Czy jest to jednak właściwa definicja? Jaki jest sens wykonywania dużej ilości obowiązków, jeśli wykonujemy


Jak budować dobre relacje w miejscu pracy?
Jak budować dobre relacje w miejscu pracy? Każdy z nas marzy o tym, aby pracodawca zapewniał dobre warunki pracy. Ponad 60% pracowników cieszy się szacunkiem


Jak powinna wyglądać dobra konsultacja dietetyczna?
Gdy słyszymy o wizycie u dietetyka, najczęściej kojarzy nam się to ze zrzuceniem zbędnych kilogramów. Stwierdzenie to jest omylne. Dietetyk nie pomaga tylko i wyłącznie


Employer Branding — jak budować atrakcyjny wizerunek pracy?
W dzisiejszych czasach, pieniądze jako jedyna motywacja do pracy to czasami za mało. Potencjalni pracownicy rozglądają się za pracą, która będzie im zapewniała dobre pieniądze,


Ergonomiczna ocena stanowiska pracy
W badaniu GUS wskazano, że w roku 2021 2,5 miliona osób było zatrudnionych na stanowiskach, dla których przeprowadzono ocenę ryzyka zawodowego. Ergonomia jest wielodyscyplinarną dziedziną,


Chce Cię zrozumieć — jak efektywnie się komunikować?
Chce Cię zrozumieć — jak efektywnie się komunikować? Komunikacja stanowi nieodłączny element naszego życia. Mimo iż myślimy, że jako dzieci nauczyliśmy się mówić, niekoniecznie potrafimy


Mobbing
Czym jest mobbing? Mobbing jest prześladowaniem, zastraszaniem, nękaniem lub nawet stosowaniem przemocy w miejscu pracy wobec podwładnego, lub współpracownika. Zjawisko to obejmuje zarówno werbalne jak


Jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym?
Problem wypalenia zawodowego dotyka sporą część naszego społeczeństwa. W ubiegłym roku aż 65% aktywnych zawodowo Polaków odczuwało fizyczne i psychiczne wyczerpanie, brak satysfakcji oraz motywacji


Zarządzanie różnorodnością — czy warto i jak to robić?
Zarządzanie różnorodnością stało się w ostatnim czasie popularnym tematem w środowisku HR. Zastanówmy się więc dzisiaj, jak organizacja powinna integrować w miejscu pracy osoby, które


Ruch w pracy
Bycie aktywnym fizycznie jest jednym z najważniejszych działań, jakie ludzie mogą podjąć, aby utrzymać lub poprawić swoje zdrowie. A niektóre korzyści zdrowotne wynikające z aktywności


Jestem niebieski — nasze role w zespole
Na świecie żyje ponad 7.5 bilionów ludzi. Każdy człowiek ma inną osobowość. Jest jednak sposób, w który można sklasyfikować ich charaktery. Kolory. Teorię o kolorach


Krytyczne myślenie — kompetencja XXI wieku.
Krytyczne myślenie to jedna z kluczowych umiejętności miękkich pożądanych u pracowników. Pomaga rozwiązywać problemy i tworzyć skuteczne strategie, które usprawniają pracę, dlatego pracodawcy chętnie zatrudniają


Ergonomia stanowiska pracy na produkcji
Czy wiesz jak ogromny wpływ na pracę i pracowników ma ergonomia stanowiska pracy? Zaczynając od ustawienia uwzględniającego wzrost pracownika i zachowanie idealnej odległości dostępu do


Motywacja pozapłacowa — na czym polega?
Motywacja pozapłacowa — na czym polega? Motywacja pracowników do działania to ważny element sukcesu każdej firmy. Pracodawcy i menedżerowie często nie zdają sobie sprawy z


Poczucie sensu pracy = sukces firmy
Sprawnie działający zespół — czyli jaki? Zespół to inaczej grupa ludzi, która ma jakiś wspólny cel i współpracuje razem wedle wcześniej ustalonych zasad. Istotną rolę


Praca hybrydowa – jak wspierać zespół
Warianty trybu hybrydowego Jedną z niewątpliwych zalet pracy hybrydowej, która odróżnia ją od stacjonarnej czy home office jest jej elastyczność i możliwość dopasowania do aktualnych


Z małych rzeczy zbudowany jest sukces
Steve Jobs, jeden z najwybitniejszych wizjonerów naszych czasów bardzo często powtarzał, że sukces tkwi w szczegółach i to właśnie te drobiazgi stanowią podstawę, by dane


Zadowolenie w pracy
Organizacja dobrze zarządzająca różnorodnością stwarza przyjazne miejsce dla swoich pracowników z różnych grup społecznych. Poczucia docenienia i szacunku wpływa na ich satysfakcję i pozytywny stosunek


Znajdź czas na zdrowie
Dieta pudełkowa – rozwiązanie dla zabieganych! Pewnie nieraz zdarzyło Ci się pominąć posiłek lub jeść go w biegu z powodu napiętego grafiku. Jeśli nie masz


Sztuka skupienia się podczas pracy
Cyberloafing – jako rodzaj prokrastynacji Pracownik w dzisiejszych czasach dysponuję możliwością całodobowego dostępu do internetu. W każdej chwili może wysyłać wiadomości, oglądać filmy, czy robić


Nawyki warte zmiany
Życie zaczyna się co rano JOEL OSTEEN Warto zadać sobie pytanie czy jesteśmy zadowoleni ze wszystkich dziedzin swojego życia. Pewnie są sfery, w których nie


Czym się różni gniew od agresji?
Czym jest gniew? APA wyjaśnia: „Gniew jest negatywnym stanem uczuciowym, który zazwyczaj wiąże się z wrogimi myślami, pobudzeniem fizjologicznym i nieprzystosowawczymi zachowaniami. Zwykle rozwija się


Ergonomia w domu
Technologia ułatwia pracę w domu. Wiele firm dostrzega korzyści płynące z dalszego oferowania jej swoim pracownikom. Niezależnie od tego, czy siedzisz w kuchni, czy masz